محل تبلیغات شما

من هر روز پست های جدیدی برای وبلاگ می نویسم، فکر کردن در مورد موضوعات جدید در وبلاگ می تواند کمی تنش زا و استرس زا باشد. نباید هر موضوعی که به ذهن شما خطور می کند را بنویسید. باید در نظر داشته باشید که در

تولید محتوا شما می توانید پست هایی با موضوع عمومی بنویسید ولی توجه به آن چه که وجود دارد می تواند در تغییر موضوع تاثیر داشته باشد. زمانی که می خواهید یک پست برای وبلاگ خود ایجاد کنید و به مقاله نویسی بپردازید می توانید ب این صفحه وارد شده و به اطلاعاتی دست پیدا کنید که برای ایده گیری بسیار جذاب می باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر در این خصوص با شما صحبت کنیم.

تولید محتوای آموزشی

یکی از مهم ترین مسائلی که در تولید مقاله می تواند به شما کمک کند آن است که به مخاطبین خود کمک کنید تا وضعیت زندگی خود را بهبود بخشند. در واقع اگر بتوانید یک آموزش بنویسید که بتواند نحوه انجام مهارت ها را توضیح دهد، می توانید برد بسیار زیادی در خصوص تولید محتوا داشته باشید. در این خصوص باید به این مسئله که آیا این آموزش می تواند به زندگی بهتر و راحت تر مخاطب شما منجر شود یا خیر اهمیت بسیار زیادی دارد.
به مهارت هایی که می توانید آموزش دهید فکر کنید. به مسائل ساده ای که می دانید چطور باید انجام داده شوند و در این مورد نسبت به تولید محتوا اقدام کنید. برای مثال، رامیت ستی در وبلاگ خود درباره موضوعات مالی شخصی می نویسد : من به شما یاد می دهم که چطور ثروتمند شوید. وی یک آموزش خلاصه و کاربردی در خصوص این که چطور می توانیم پول اضافه را پس انداز کنیم را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

اخبار کسب و کار

شما به عنوان یک نویسنده و یک کارشناس باید همواره در جریان اخباری که در صنعت شما روی می دهد باشید. در صورتی که مخاطب شما بتواند از آخرین اتفاقات کسب و کار یا صنعت شما بداند، بیشتر احتمال بازگشت برای وی وجود دارد. بیشتر خوانندگان شما نمی دانند که در یک زمان خاص باید چه کار انجام دهند؟ محتوای زیادی در وب وجود دارد که در خصوص آن ها می توانید بنویسید. در واقع اگر تحولات کسب و کار خود را برای اطلاع مخاطبین خود به اشتراک بگذارید، در نهایت می توانید وبلاگ نویسی بهتری داشته باشید.

چه رویدادهایی در جهان رخ می دهد؟

به صورت روزانه، رویدادهای زیادی در دنیا اتفاق می افتد که شاید مربوط به کسب و کار شما نباشد ولی پرداختن به آن ها برای مخاطبین شما قطعا جذاب خواهد بود. مردم در مورد این حوادث صحبت می کنند و با نوشتن مقاله در این خصوص می توانید مخاطبین بیشتری را به خود جذب کنید. در صورتی که می خواهید به تولید محتوا در این خصوص بپردازید می توانید به صورت خلاصه نویسی اقدام کنید.

   مسائلی که بحث برانگیز هستند

برخی از مباحث به طور مداوم در خصوص کسب و کار شما وجود دارند که به عنوان موضوعات بحث برانگیز شناخته می شوند. در واقع پرداختن به این مسائل نیازمند تیزهوشی بسیار زیادی در زمینه تولید محتوا می باشد و شما باید با پیوستن به این موضوعات، با مخاطبین خود در مورد این موضوعات صحبت کنید.

تولید محتوا در خصوص چک لیست ها

چک لیست های مختلفی برای شما وجود دارند که باعث می شوند تا بتوانید در خصوص یک موضوع فعالیت داشته باشید و به هدف خود برسید. برخی از سایت ها در ازای آدرس ایمیل به شما چک لیست ارائه می دهند و در واقع این چک لیست ها می توانند بسیار جذاب باشند. در صورتی که بتوانید یک چک لیست را به یک پست وبلاگ تبدیل کنید و در این خصوص به تولید محتوا بپردازید، قطعا موفق خواهید بود. 

 تولید محتوا در خصوص لیست ها

لیست ها را می توان به عنوان یک فرم محبوب از محتوا دانست که به صورت آنلاین و آفلاین مورد استفاده قرار می گیرند. در واقع در مورد هر موضوعی می توانید لیست داشته باشید و می توانید در این خصوص تولید محتوا کنید. این مقاله به عنوان یک محتوای لیست شناخته می شود.

اینفوگرافیک تولید کنید

اینفوگرافیک ها را می توان یک فرم دیگر از محتوایی دانست که برای مخاطبین شما مورد علاقه می باشد و مصرف کنندگان می توانند از این شیوه استفاده کنند. در واقع مشاهده اینفوگرافیک ها بسیار ساده تر است و سرگرم کننده تر به نظر می رسد. برای تولید این محتوا می توانید از ابزارهای مانند PicktoChart استفاده کنید و یا ابزار Canvas را مورد استفاده قرار دهید تا بتوانید یک طرح گرافیکی جذاب را طراحی کنید.
به اشتراک گذاری اینفوگرافیک ها در توییتر، فیس بوک و لینکدین می تواند به شما کمک کند تا بتوانید کسب و کار خود را رونق بخشید. می توانید یک اینفوگرافیک ایجاد کنید و آن را به عنوان یک پست در وبلاگ خود منتشر کنید. مقدمه ای برای آن بنویسید و سپس آن را در شبکه های اجتماعی نیز به اشتراک بگذارید.

مطالعه موردی داشته باشید

این که شما بتوانید داستان های موفقیت مربوط به افراد و شرکت ها را به اشتراک بگذارید که مردم در مورد آن ها اطلاعی ندارند، در دسته بندی مطالعه موردی قرار داده می شود. مطالعات موردی را می توان نمونه ای واقعی از نحوه استفاده از تجربه، دانش و یا محصولات و خدمات یک شرکت دانست.

در مورد اشخاص دیگر بنویسید

برای مثال می توانید در مورد تجزیه و تحلیل تفکر یک رهبر بنویسید که در حوزه کسب و کاری شما موفق بوده است. به این سوالات باید جواب دهید که چه چیزی از وی آموخته اید و وی چطور بر روی شما تاثیر داشته است، مردم در این صورت به شما بیشتر جذب خواهند شد.

مصاحبه داشته باشید

مردم مصاحبه ها را از تلویزیون و رادیو دنبال می کنند و در واقع وبلاگ شما هم به عنوان یک رسانه باید در این خصوص فعالیت داشته باشد. با یک فرد فعال و موفق در حوزه کسب و کار خود مصاحبه کنید و آن را در وبلاگ خود به اشتراک بگذارید. می توانید سوالاتی را راجع به کار وی از خوانندگان خود بپرسید و زمانی که با شخصی مصاحبه می کنید باید در نظر داشته باشید که مخاطبان شما از وی یاد می گیرند. باید در نظر داشته باشید که وی باید همواره با شما در ارتباط باشد و شما می توانید با مصاحبه از مشتریان خود نیز به تولید محتوا جذاب بپردازید.

مشاوره های متخصصین را به متن تبدیل کنید

این مسئله در ظاهر مانند مصاحبه می باشد ولی تفاوت آن پرسیدن سوالات تخصصی از وی می باشد. در واقع شما باید در این مورد از خودتان هم نظر بدهید و با کارشناسان و مشاوران به صحبت بپردازید. سپس می توانید این متن را به دست بیاوری و در خصوص آن تولید محتوا کنید.

بررسی موضوعات مختلف

محصولاتی که مخاطبان شما خریداری می کنند در چه دسته بندی قرار داده می شوند؟ در این خصوص می توانید به بررسی محصولات و خدمات ارائه شده بپردازید. برای مثال اگر وبلاگ شما در خصوص سئو در حال فعالیت است شما می توانید به بررسی ابزارهایی که در این خصوص وجود دارد بپردازید. بررسی ویژگی های مثبت و منفی یک محصول برای شما می تواند یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما باشد.

 


سلام محتوا

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها